ADREM este partenerul de cursă lungă al CEZ România în proiectul Maratonul Olteniei. An de an, încă de la prima ediție, ADREM le este alături sportivilor la linia de start iar în acest an, cu atât mai mult partenerii noștri au vrut să ne fie alături și să ne împărășească filozofia “învingătorului”.
Compania are sub aceeași umbrelă Adrem Engineering, Adrem Invest și Adrem Link și are menirea de a valorifica potențialul tehnologic și creativitatea angajaților în scopul eficienței energetice și dezvoltării sustenabile. De aproape 30 de ani, ADREM oferă clienților produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic iar de 9 ani energia lor bună este împărtășită cu și locuitorii din Ținutul Maratonului.
Anul acesta, Ținutul Maratonului din Râmnicu Vâlcea se va transforma în Ținutul Învingătorilor, în cadrul unui eveniment în care vom sărbători plăcerea de a face mișcare în aer liber și fapte bune prin donații. Cum s-ar traduce în filosofia companiei dvs. conceptul “învingătorului“?
Corneliu Bodea, CEO ADREM: Utimul an a fost un test major pentru noi ca omenire, ca societate și nu în ultimul rând ca indivizi și cultură organizațională pe care o compunem. Solidaritatea, empatia și răbdarea ne-au fost puse la încercare, iar companiile au trebuit să-și dovedească valorile asumate. Cred că suntem cu toții învingători, cei care ne-am vindecat de Covid-19, cei care am pierdut oameni dragi în fața acestui virus nemilos și am găsit totuși puterea de a merge mai departe, cei care am reușit să ne conducem afacerea, în perioada asta plină de incertitudini și să ne păstrăm angajamentele față de partenerii noștri, punând totodată sănătatea oamenilor pe primul loc. Echipa Adrem a învins prin unitate, prin responsabilitate față de noi înșine și cei din jur, cu eforturi mari pentru a asigura continuitatea business-ului și a oferi siguranță clienților noștri și comunităților în care lucrăm.
Cum definiți parteneriatul cu Maratonul Olteniei?
Corneliu Bodea, CEO ADREM: Pentru că vorbeam de valori, cred că ele stau la baza oricărui parteneriat trainic, așa cum este și acesta, pentru că susținem Maratonul Olteniei încă de la prima ediție. Împărtășim viziunea pentru o lume mai bună, mai sănătoasă, în care suntem responsabili nu doar pentru noi înșine, dar și față de comunitatea din care facem parte și pe care o lăsăm moștenire generațiilor viitoare. Ne mândrim cu partenerii noștri și este o mare bucurie pentru noi că de nouă ediții pedalăm, alergăm și donăm împreună pentru un vis împărtășit: o comunitate sănătoasă fizic, mental și social, în armonie cu ea însăși și cu mediul înconjurător. Este un țel ambițios, însă doar așa îl vom putea atinge, prin implicare, efort comun, consecvență și schimbări care în timp se sedimentează.
Cum vi se pare conceptul acestui eveniment, prin care încurajăm practicarea sporturilor în aer liber, și în paralel, scopul Maratonului Olteniei este unul caritabil prin donarea sumelor strânse din taxele de participare și dublate de CEZ România?
Corneliu Bodea, CEO ADREM: Educația prin sport și pentru un stil de viață sănătos este încă departe de a intra în conștiința colectivă din România drept ceva firesc și necesar. Nici la nivel global lucrurile nu stau mai bine dacă luăm în calcul avertizarea OMS care spune că în lipsa unor măsuri drastice de prevenție și tratament, în 2025 peste 50% din populația lumii va fi obeză. Cred că această statistică este sugestivă pentru cât de multă nevoie avem, și cât de urgentă, de a schimba modul în care ne raportăm la educația fizică și la sport – nu este doar pentru cei care își permit un abonament la sală, nu este un moft, nu este doar pentru adulții care vor să se mențină în formă! Referitor la conceptul caritabil și dublarea de către CEZ a sumei strânse din taxele de participare, care se donează comunității, cred că este un model care inspiră. Este dovada faptului că acționând de la toate nivelurile creăm un efect de bulgăre de zăpadă, impactul este din ce în ce mai mare atunci când fiecare își asumă și lucrează pentru o bucățică dintr-un scop până la urmă moral, social, uman.
Cum a fost experiența Maratonului Olteniei pentru angajații companiei dvs. ?
Corneliu Bodea, CEO ADREM: Observ cu plăcere că pentru majoritatea colegilor din ADREM participarea la Maratonul Olteniei este mai degrabă despre o cauză și o muncă de echipă. Sigur că avem și câțiva împătimiți ai sportului, cu numeroase maratoane la activ, unele chiar câștigate, dar pentru noi este în primul rând despre un lucru bun pe care îl facem cu bucuria de a-l avea pe celălalt alături, indiferent că pedalăm împreună sau ne întâlnim pe traseul de alergare. După atâtea ediții, vara a devenit sinonimă cu Maratonul Olteniei, și este unul dintre cele mai anticipate evenimente. În fiecare an ne-am simțit extraordinar, vă mulțumim pentru această experiență!
Care ar fi mesajul dvs. de încurajare pentru toți participanții la Maratonul Olteniei de anul acesta?
Corneliu Bodea, CEO ADREM: Revenind la ideea că după un an de pandemie toți suntem învingători într-o formă sau alta, aș vrea să le aduc aminte concurenților că ne este deja familiar să ne depășim limitele! Suntem mai puternici și mai capabili de eforturi decât ne imaginam în urmă cu doar 2-3 ani. Important este să nu pierdem focusul asupra motivului care ne-a adus aici, poate și unul profund personal, dar cu siguranță este și o motivație împărtășită. Le doresc succes tuturor concurenților, cărora eu și colegii mei ne alăturăm, și îi felicit pentru decizia de a participa la Maratonul Olteniei!
Succes!