Împreună dăruim #energiepentrubine

Interviu RC Europe - partener #TEAMPOWER

Grupul ceh RC Europe, prezent în România încă din 2005, este un important dezvoltator imobiliar și un partener strategic pentru companii de renume din industria de retail și energie.

Jucând pe o piață imobiliară din ce în ce mai dinamică, RC Europe a dezvoltat până în prezent magazine pentru rețele de retail precum Penny Market, Kaufland sau Lidl, cât și spații de birouri în importante orașe din țară. În anul 2017 grupul a implementat conceptul propriu de galerii de retail în vecinătatea  supermarketurilor sub denumirea NEST iar pasul important care va urma este construirea unui ansamblu impresionant de birouri în București, precum și dezvoltarea proiectelor rezidențiale.

 Grupul deține la nivel internațional un portofoliu diversificat de spații de retail, de birouri și apartamente în Cehia, România, Serbia, și Croația.  

  1. Ce părere ați avut despre ediția virtuala MO2020, cum v-a schimbat planurile?

Am avut plăcerea de a participa și anul acesta la Maratonul Olteniei, ediția virtuală fiind oportunitatea perfectă de a face parte, în continuare, dintr-o comunitate sănătoasă și activă, dar în condiții de siguranță. Planurile nu ni s-au schimbat foarte mult, datorită faptului că totul s-a desfășurat în mediul virtual și cu un program flexibil, fiecare a avut libertatea de a se organiza după bunul plac.

  1. Cum v-ați simțit în calitate de parteneri virtuali? Acest tip de eveniment este o premieră?

Ediția virtuală a fost o premieră pentru noi, și ne-am bucurat să fim alături de acest eveniment ca parteneri Platinum. Pentru a șasea oară consecutiv alături de Grupul CEZ din România susținem oamenii activi și suntem mândri că am putut ajuta prin efortul depus de la distanță!

  1. Aveți colegi angajați care au participat la una dintre cursele de anul acesta?

Dintre colegii noștri de la RC Europe, îi putem menționa pe Andrei Rati și pe Miloslav Hartman care au participat la cursele de MTB 33 km și alergare 10,5 km și respectiv MTB 33 km. A fost o experiență unică pentru noi și suntem bucuroși că am putut susține cauzele sociale în acest fel.

  1. Alergare virtuală sau eveniment real?

Pentru a respecta condițiile de siguranță în contextual actual, activitățile atât de recreere cât și cele de perfomanță sunt bine venite și în mediul virtual. Desigur că ne lipsește competiția și adrenalina unui eveniment real și sperăm că ne vom revedea cu toții la Maratonul din 2021. Nu numai că acest Maraton încurajează participanții să aibă obiceiuri mai sănătoase, dar le ofera și oportunitatea de a face o faptă bună!

Mulțumim CEZ România pentru tradiția respectată indiferent de situație, pentru creativitate și implicare continuă în cauzele sociale. #Energiavinedelaoameni